spectrack supplier blog

Een geautomatiseerd systeem voor het beheren van leveranciersproducten bespaart veel tijd. Alle data staat mooi bij elkaar en het systeem houdt voor u in de gaten wanneer bijvoorbeeld certificaten aflopen of wanneer het weer tijd is voor vernieuwing van de productspecificaties.  

Er is echter een groot verschil tussen BESTMIX® SpecTrack  en vergelijkbare systemen: wij houden in alles rekening met uw leverancier. Het succes van een portaal valt of staat immers bij de bereidheid van je leveranciers om het portaal ook te willen gebruiken. Het wekt geen ergernis bij een leverancier wanneer die declaratie-ingrediënten of allergenen moet invullen. Hij of zij weet best dat jullie deze gegevens gewoonweg nodig hebben. Wat bij een gebruiker irritatie opwekt is wanneer het systeem een zoekplaatje wordt. Wanneer gegevens verplicht worden gevraagd terwijl je die gegevens gewoon nog niet tot je beschikking hebt. Dat je moet wachten tot het systeem eindelijk klaar is met het opslaan van 1 veldje. Dat het onlogisch in elkaar zit en dat je de weg kwijtraakt over waar je ook alweer eigenlijk mee bezig bent. 

Eindelijk een overzichtelijk en gebruiksvriendelijk platform 

Bij BESTMIX® SpecTrack  staat het plezierig werken van uw leverancier net zo centraal als dat van u zelf: 

  • Gemakkelijk aanmelden 

  • Dashboard met duidelijke instructies 

  • Vlotte formulieren 

  • Duidelijk in wat al is ingevoerd en wat nog gevraagd wordt 

  • Informatie slechts eenmalig in te voeren en nergens dubbel 

  • Handige kopieerfuncties 

  

Ga met ons het gesprek aan over wat BESTMIX® SpecTrack  voor uw bedrijf kan betekenen. Meer informatie vindt u op deze pagina.

Plan hier een vrijblijvend gesprekje in.