Het manueel verwerken van aankoopfacturen vormt vaak een tijdrovende activiteit. BESTMIX introduceert daarom een koppeling met de factuurverwerkingssoftware van ISPNext, die aankoopfacturen automatisch linkt aan bestellingen en op die manier verschillende administratieve transacties en controles uit handen neemt.

ISP & BESTMIX

“De meeste van onze klanten verwerken bulkgoederen”, legt Anne Braet van BESTMIX uit. “Het uiteindelijk door de weegbrug geregistreerde exacte gewicht van de levering kent doorgaans een zekere afwijking ten opzichte van het bestelvolume, vastgelegd in een call-off order. Dat maakt het niet evident om facturen te matchen met de bestelde en geleverde goederen. De integratie met ISPNext zorgt ervoor dat je beide automatisch aan elkaar kunt linken wanneer het gewicht of de geleverde aantallen zich binnen de tolerantiegrenzen bevinden.”

“Facturen bereiken bedrijven via mail of op papier”, zegt Maarten de Ru van ISPNext. “Die informatie digitaliseert onze software, waarna ze die automatisch koppelt aan inkooporders of contracten. De klant hoeft dus niet langer manueel alle data in te voeren en te controleren. Vooraf ingerichte workflows leiden de factuur automatisch naar de juiste persoon ter validatie. Dat maakt het verwerkingsproces accuraat, traceerbaar en gedigitaliseerd.”

invoice isp

Anne Braet looft de tijdswinst die de koppeling met zich mee brengt. “Het afhandelen van inkoopfacturen gebeurt veel efficiënter, waardoor het aantal administratieve handelingen afneemt en de klant zich kan focussen op taken met een grotere toegevoegde waarde. De samenwerking met ISPNext past perfect binnen de betrachting van BESTMIX om zijn klanten maximaal te ontzorgen en hen als een echte partner bij te staan in hun processen.”